Drodzy uczniowie !
Przed nami kolejny etap lekcji „ on line”.
Na podstawie wymiany informacji pomiędzy lektorami, uczniami oraz rodzicami na temat przebiegu dotychczasowych lekcji prowadzonych w formie zdalnej prosimy:
- żebyście przed lekcją sprawdzili czy macie naładowane laptopy, tablety, telefony (jeśli będzie „jedna kreska” i w czasie lekcji się rozłączycie, to wy stracicie)
- posiadali słuchawki i mikrofon ( jeśli wasz sprzęt uniemożliwia porozumiewanie werbalne bez nich), aby ćwiczyć zdolność językową „speaking” i mieć możliwość porozumiewania się z nauczycielem oraz między sobą
- na biurku mieli tylko zeszyt do języka angielskiego, podręcznik, ćwiczenia, materiały wydrukowane ze strony www.homerhanna.pl na dany dzień i z lekcji poprzedniej ( najlepiej wklejone do zeszytu albo w segregatorze) oraz przybory do pisania
- wyłączyli telewizor, radio i inne urządzenia multimedialne, z których nie korzystacie podczas lekcji, a które będą was dekoncentrować
- obiad zjedli przed lekcją
- przed lekcją skorzystali z toalety
- postawili na biurku butelkę z wodą, abyście nie musieli opuszczać miejsca pracy w razie pragnienia.
- jeśli to możliwe zamknęli drzwi do pokoju , w którym będziecie pracować
- jeśli w miejscu, w którym będziecie podczas lekcji będą także przebywać zwierzęta domowe ( kotek, piesek) dali im czas na odpoczynek w waszej obecności – podczas lekcji nie brali ich na kolana oraz nie karmili .
Powyższe zalecenia mają służyć temu, aby lekcja przebiegała sprawnie oraz aby z niej skorzystać w sposób jak najbardziej efektywny.
Ponieważ zasadą naszej szkoły jest przygotowywanie materiałów z lekcji na lekcję – uwzględniając dynamikę i specyfikę pracy oraz potrzeb danej grupy – nie jesteśmy w stanie udostępniać Wam materiałów „ do przodu”, bo nie wiadomo jak sprawnie na danej lekcji będzie przebiegać praca, a w związku z tym co na następnej lekcji będzie przerabiane. Naszą zasadą jest indywidualizacja pracy z daną grupą, oparta na potrzebach jej członków„tu i teraz”. Tak pracujemy od lat. Podsumowując – dostosowujemy materiały do potrzeb danej grupy z lekcji na lekcję.
Ze względu na ogromną ilość materiałów przesyłanych obecnie w różnej formie do i ze skrzynek mailowych nauczycieli prosimy rodziców , aby w sytuacjach potrzeby kontaktu z lektorem kontaktowali się telefonicznie, a z sekretariatem szkoły – mailowo i /lub telefonicznie ( numery telefonów lektorów znajdują się pod ich nazwiskami na stronie www. homerhanna.pl ). Usprawni to przepływ informacji i zapobiegnie niedomówieniom.
Prosimy o to, abyście Państwo nie dzwonili do lektorów w godzinach zajęć, tzn. pomiędzy 16:00 a 20:00.
Życzymy wytrwałości w ostatnim etapie nauki – w tym specyficznym roku szkolnym
Pozdrawiam serdecznie
Lidia Kwiatkowska
Poniedziałek 16.30-18.00 25 maja 2020
Poniedziałek 18.10-19.40 25 maja 2020
Wtorek 16.30-18.00 26 maja 2020
Wtorek 18:10-19:40 26 maja 2020
Środa 16.30-18.00 27 maja 2020
Środa 18:10-19:40 27 maja 2020
Czwartek 16.30-18.00 28 maja 2020
Czwartek 18:10-19:40 28 maja 2020
Piątek 16.30-18.00 29 maja 2020
Piątek 18:10-19:40 29 maja 2020